Zamknij

Od czego zacząć pozycjonowanie strony w 2022 roku – najważniejsze trendy

14:44, 06.09.2022 Aktualizacja: 15:43, 06.09.2022
Skomentuj

Wśród właścicieli firm wyraźnie rośnie świadomość tego, jak bardzo potrzebne jest pozycjonowanie strony, jeśli jesteśmy nastawieni na sprzedaż w sieci. Cała rzesza biznesów stacjonarnych w ostatnim roku przez pandemię zdecydowała się na przeniesienie działalności do strefy online, dla wielu zatem zabiegi SEO i walka o pozycje stały się koniecznością. W grze o dominację w Google stawka często bywa wysoka, dlatego poniżej prezentujemy państwu jej dwa najistotniejsze trendy.

Przestaw się na indeksowanie mobilne i wygraj z rynkowymi rywalami!

Chociaż Google już od lat zapowiada ostateczne przejście na mobilne indeksowanie stron, znaczna część firm działających w świecie WWW wciąż nie jest dostosowana do spotkania z użytkownikiem smartfona lub tabletu. To doskonała okazja, aby wykorzystać tę sytuację zapewniając wszystkim internautom wysoką jakość obsługi niezależnie od tego, z jakiego urządzenia korzystają. Idealnym narzędziem staje się znany wszystkim od wielu lat resposywny web design, czyli sposób projektowania witryn tak, by automatycznie dopasowywały się do dowolnej rozdzielczości.

Oczywiście ważne jest również to, czy będziemy w stanie dokonać najistotniejszych zmian w optymalizacji SEO strony – chodzi tu głównie o tak zwane techniczne SEO, które pozwoli nam jeszcze lepiej zadbać o pozytywne doświadczenia użytkownika. Warto też dodać, że tego rodzaju sprawami rzadko zajmujemy się samodzielnie – dobrym ruchem jest nawiązanie współpracy z agencją internetową pokroju AFTERWEB. To jej specjalistom odtąd przypadnie rola adaptowania serwisu do wymagań Google, a Ty zajmiesz się tym, co lubisz najbardziej – prowadzeniem biznesu!

Poznaj Page Experience Signals i zawalcz o doświadczenia użytkownika

„Oprócz mobilnego indeksowania, które jest dziś po prostu wymogiem, gigant z Moutain View zwraca uwagę web deweloperów i marketerów ku obszarowi znanemu jako user experience. Chodzi oczywiście o tak zwane doświadczenie użytkownika, któremu podporządkowujemy nie tylko układ elementów strony, ale także ich zachowanie i funkcjonalność – wszystko powinno być intuicyjne i łatwe w obsłudze, zaś parametry strony muszą pozwalać jej na wysoką wydajność.”

Źródło: https://afterweb.pl/

We wskaźnikach wpływających na ranking znajdą się między innymi kwestie bezpieczeństwa, takie jak obecność certyfikatu https, ale i te dotyczące ewentualnych przeszkód w przeglądaniu strony (mogą to być pop-upy, nachalne reklamy i szkodliwe treści wprowadzające internautę w błąd). Zakładając, że nasza WWW jest już dopasowana do urządzeń przenośnych pozostaje nam jeszcze odpowiednio podkręcić czas jej wczytywania się, tempo reakcji na aktywność użytkownika a także zmuszeni zostaniemy do zadbania o stabilność wizualną całości. Wszystko to zapewni naszym odwiedzającym komfort zakupów i satysfakcję.

 

(Artykuł sponsorowany)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%