Mocny rozwój technologii prowadzi do stopniowych zmian w tradycyjnych procesach biznesowych. Nawet telefonia już nie jest tylko środkiem komunikacji, ale staje się potężnym i funkcjonalnym narzędziem. Pojawiła się nawet telefonia ze sztuczną inteligencją, która pomaga firmom usprawniać marketing i reklamę, zwiększać sprzedaż, rozwijać wsparcie techniczne itd. Dowiedzmy się, jak działa takie narzędzie.
Coraz więcej polskich firm rezygnuje z analogowych i mobilnych połączeń. Te przestarzałe rozwiązania mają ograniczoną funkcjonalność i nie spełniają wymagań biznesowych.
W zamian na rynku pojawiają się nowoczesne platformy oferujące innowacyjne narzędzia, w tym telefonię IP ze sztuczną inteligencją. Oprócz niezawodnej komunikacji, rozwiązuje ona dodatkowe zadania:
Wpływ sztucznej inteligencji na biznes będzie się tylko zwiększać. Telefonia z wdrożoną AI już teraz pracuje, wykonując część obowiązków menedżera. Na przykład, analizuje rozmowy, obsługuje proste zapytania, testuje skrypty.
Szczególnie pierwsza w Polsce wirtualna telefonia ze sztuczną inteligencją Ringostat transkrybuje nagrania rozmów, aby ułatwić analizę przebiegu komunikacji, tworzy skondensowane raporty z każdego połączenia. Na podstawie analizy formułuje zalecenia co do kolejnych kroków, które mogą wspierać sprzedaż. Telefonia ta może również rozpoznawać ogólny nastrój rozmowy, nastrój każdego uczestnika. To już pomaga różnym firmom usprawniać obsługę, od agencji po sklepy, warsztaty, producentów itp.
W najbliższej przyszłości inteligentna telefonia będzie nawet w stanie samodzielnie dzwonić i odpowiadać na połączenia, rozpoznawać zapytania rozmówcy, zapewniać spersonalizowaną obsługę. Do szkolenia sztucznej inteligencji wykorzystywane będą materiały z najbardziej udanych rozmów, baza wiedzy, skrypty.
Nowoczesna telefonia to nie tylko niezawodne połączenie i czyste brzmienie głosu bez zbędnych szumów. To także wiele użytecznych funkcji, które można elastycznie dostosować do potrzeb konkretnego biznesu.
Oto niektóre z najbardziej pożądanych i istotnych funkcji telefonii IP:
Telefoniczne rozmowy nadal będą głównym sposobem komunikacji między firmami a klientami, jak również między pracownikami różnych działów wewnątrz firmy. Jednak ta komunikacja będzie wygodna, zautomatyzowana i elastyczna, ponieważ będzie oparta na możliwościach cyfrowej telefonii.
Sztuczna inteligencja i integracja telefonii ze wszystkimi możliwymi programami i usługami optymalizują procesy, pomagają biznesowi poprawić usługi, zwiększyć efektywność reklam, podnieść poziom sprzedaży.
Podstawą komunikacji nowoczesnego biznesu jest cyfrowa telefonii IP. Łączy ona różne programy i usługi, zapewnia przesył danych, analizuje nagrania rozmów i inne materiały, wykonuje część rutynowych zadań pracowników. Zapewnia także niezawodne i dostępne połączenie.
Ponadto polskie firmy mają już dostęp do testowania i wdrażania najnowszych możliwości AI w swoich procesach – na równi ze światowymi liderami. Na przykład, pierwsza w Polsce biznesowa telefonia ze sztuczną inteligencją pomaga różnym firmom, od agencji po produkcję, ulepszyć własne procesy i wyprzedzić konkurentów.