Zamknij

Jak urządzić salon fryzjerski, który zachwyci Twoich klientów?

00:00, 26.10.2021 artykuł sponsorowany
Skomentuj

Możesz pomyśleć, że skoro salon fryzjerski w Szczecinie to miejsce pracy tworzone przez Ciebie – powinno podobać się, przede wszystkim, Tobie. Jednak to twierdzenie byłoby bardzo dalekie od prawdy. Jego estetyka ma za zadanie przyciągnąć i zatrzymać Twojego klienta. To w końcu on spędzi na fotelu fryzjerskim długie minuty, z nudów patrząc gdzie tylko wzrok poniesie. Jak zorganizować wnętrze salonu fryzjerskiego w Białymstoku, by cieszyło oczy wszystkich?

Postaw na funkcjonalność

Naszą podróż przez wnętrze zaczniemy od punktu, który zostawia się najczęściej na koniec – umeblowania. To jednak ono sprawia, że fryzjerzy mają dostęp do narzędzi, a klienci widzą porządek, jeśli jest dobrze zorganizowane. Już zawczasu zadbaj o odpowiednią ilość szuflad i półek, korzystaj z mebli na wymiar, by autentycznie dopasować je do wnętrza, którym dysponujesz. Nie próbuj oszczędzać, kupując w „sieciówkach”. W salonach fryzjerskich meble są bardzo intensywnie użytkowane i powinny być na to odpowiednio przygotowane. Wówczas nie tylko będą przechowywać Twoje sprzęty, ale również ułatwią sprzątanie i będą długo wyglądały na schludne oraz estetyczne.

Kolorystyka salonu fryzjerskiego

Postaw na kolory łagodne, które nie wywołują skrajnych emocji. Czerwień to wprawdzie barwa namiętna, chętnie wykorzystywana we współczesnych aranżacjach, ale pobudza zachowania agresywne. Wówczas ludzie więcej się niecierpliwią, częściej będą niezadowoleni z fryzur i będą skłonni wykłócać się o najdrobniejsze rzeczy – a tego przecież nie chcemy. Fiolet z kolei pobudzi Twoich fryzjerów do kreatywności, kojarzy się jednak z luksusem, więc przemyśl, czy pasuje do Twojego stylu biznesowego. Najbezpieczniejsze wydają się kolory: niebieski, zielony oraz szary. Kojarzone ze spokojem, stabilizacją i wzajemnym zaufaniem.

Orły Fryzjerstwa

Przemyślane strategie w biznesie najczęściej prowadzą do sukcesów. Wiedzą o tym doskonale laureaci plebiscytu Orły Fryzjerstwa, organizowanego od 2018 roku. Wyłania on przedsiębiorców, którzy najbardziej przypadli do gustu swoim klientom. Nie ma tu miejsca na pomyłki. Precyzji przeprowadzania badań pilnuje skomplikowane oprogramowanie komputerowe. Każdy uczestnik musi zebrać przynajmniej 80% pozytywnych głosów, by dostać się do grona wyróżnionych w Orłach Fryzjerstwa, co sprawdza innowacyjny system. Laureaci zyskują wtedy możliwość zaistnienia na liście rankingu plebiscytu, powszechnie dostępnego w sieci internetowej. Korzystają z niego osoby zainteresowane usługami fryzjerskimi w każdym mieście Polski. Korzyść jest więc najwyższą wśród internetowych sposobów promocji firmy.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%