Zamknij
REKLAMA

Skuteczna reklama w internecie - jak zrobic? to dobrze

12:21, 27.07.2020 | Materiały partnera

Rozwój technologiczny sprawił, że większość firm, niezależnie od wielkości czy branży przeniosła znaczną lub całkowitą część swoich działań do internetu. Nic dziwnego, skoro zeszły rok był przełomowy dla marketingu internetowego – pierwszy raz nakład finansowy wydany na działania internetowe przerósł nakład wydany na reklamy telewizyjne. W tym artykule przedstawimy 3 pomysły na skuteczną reklamę w internecie.

 

Video marketing – produkcja filmów reklamowych

Marketing internetowy stale się rozwija, a przeciętny odbiorca codziennie zderza się z ogromną ilością materiałów tekstowych, które nauczył się ignorować i dostrzegać jedynie te najciekawsze. Dotarcie do konsumenta w obecnych czasach to olbrzymie wyzwanie, które wymaga wiedzy oraz pomysłu. Zastąpienie tradycyjnej formy przekazu ruchomą alternatywą może okazać się strzałem w dziesiątkę. Dzięki materiałom wideo możemy tworzyć materiały, które staną się viralami i będą rozchodziły się wśród użytkowników internetu błyskawicznie. Tworzenie dobrych treści reklamowych wymaga pewnych kompetencji, jednak są osoby, którym możemy oddelegować to zadanie. Jedną z takich firm jest Flipside, dla których produkcja filmów reklamowych to codzienność. Więcej informacji na temat ich działalności znajdziemy tutaj: https://flipside.pl.

 

SEO - daj się zauważyć

Wyszukiwarka Google, a raczej pozycja w wynikach wyszukiwania ma realny wpływ na ilość wejść na naszą stronę. Szansa, że potencjalny klient szukający konkretnego przedmiotu, będzie przeglądał kilka stron z wynikami, jest bliska zeru. Strategie SEO opierają się na podniesieniu pozycji w rankingu stron Google, za pomocą różnych działań, takich jak np. zastosowanie odpowiednich słów kluczowych, optymalizacja strony czy link building (zbudowanie powiązania naszej strony z innymi portalami tematycznymi). Działania mające na celu podniesienie widoczności naszej strony to bardzo dobry krok, ponieważ ma to realny wpływ na funkcjonowanie naszego biznesu. Aby zoptymalizować cały proces, warto zlecić go specjalistom, którzy zajmą się naszą stroną.

 

Google Ads - zawsze tam, gdzie klienci

Reklamy Google Ads bazują na dostarczaniu sponsorowanych materiałów związanych tematycznie z frazami wyszukiwanymi w danej chwili. Jeśli potencjalny klient szuka informacji na temat samochodów, a my prowadzimy warsztat i zainwestujemy w Google Ads, to nasza reklama trafi bezpośrednio do niego. To skuteczne rozwiązanie, które dzięki odpowiedniej personalizacji pozwala zredukować koszty, jednocześnie zapewniając bardzo wysoką efektywność. Natężenie reklam zależy głównie od budżetu reklamodawców. To bardzo szybkie i skuteczne rozwiązanie, dla firm, którym zależy na błyskawicznym wyniku. Aby nie marnować pieniędzy i czasu warto zadbać o odpowiednią osobę, która zajmie się naszą kampanią reklamową. Duża część osób związanych z marketingiem ma praktyczną wiedzę na temat prowadzenia kampanii Google Ads, więc powinniśmy sięgnąć właśnie po nich.

 

Choć marketing internetowy może wydawać się prosty, a większość działań z nim związanych leży w zakresie kompetencji każdego z nas, to nie warto polegać wyłącznie na sobie. Aby zaoszczędzić swój czas i pieniądze, warto sięgnąć po pomoc ekspertów, którzy doskonale znają się na reklamie w sieci. Polegając na specjalistach, zyskujemy czas, który możemy poświęcić na rozwój naszego biznesu.

(Materiały partnera)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
REKLAMA