Zamknij

Jeśli wygra Zofia Paczóska, wiceburmistrzem zostanie Leszek Redosz

11:47, 25.10.2018 M.M Aktualizacja: 11:52, 25.10.2018
Skomentuj

25 października podczas konferencji prasowej kandydatka KW PiS na burmistrza Węgrowa zaprezentowała swojego potencjalnego wiceburmistrza. Jeżeli Zofia Paczóska wygra, wiceburmistrzem zostanie… Leszek Redosz. 

Leszek Redosz kandydował z list KW PiS do Rady Powiatu Węgrowskiego. Potencjalny wiceburmistrz dostał 827 głosów.

- Pan Leszek to osoba bardzo lubiana, z dużym doświadczeniem i myślę, że nasza współpraca będzie układała się bardzo dobrze - mówiła Zofia Paczóska, oznajmiając, że jeżeli wyborcy powierzą jej funkcję burmistrza, jej najbliższym współpracownikiem zostanie L. Redosz.

- Bardzo dziękuję pani Zofii Paczóskiej za propozycję, którą otrzymałem po wynikach głosowania w I turze. Miałem na początku pewien kłopot z tą propozycją, bo doskonale wiadomo, że kandydowałem na radnego powiatowego. Otrzymałem dobry wynik i w pierwszej chwili zastanowiłem się czy przez taką decyzję nie zdradzę tych mieszkańców, którzy na mnie głosowali. Potem uświadomiłem sobie, że to poparcie, które otrzymałem 21 października, to nie efekt kampanii wyborczej, bo ja takowej nie prowadziłem. Wiem, że to wynik zaufania mieszkańców, które uzyskałem pełniąc funkcję wiceburmistrza w poprzedniej kadencji - mówił Leszek Redosz, wspominając, że podczas kampanii wyborczej otrzymał wiele oznak sympatii i ludzie żałowali, że nie kandyduje on do Samorządu Miasta Węgrowa.


Jak dodał Leszek Redosz, jego zdaniem więcej dla miasta będzie mógł zrobić nie jako radny powiatowy, lecz jako wiceburmistrz.

- Będąc wiceburmistrzem dla samych mieszkańców i miasta Węgrowa będę bardziej pożyteczny i skuteczny - dodał Leszek Redosz.

 

Leszek Redosz pełnił już funkcję wiceburmistrza. Współpracował z burmistrzem Krzysztofem Wyszogrodzkim. Ten jednak w sierpniu postanowił go odwołać. Wedle zapowiedzi kandydatki KW PiS na burmistrza Węgrowa Zofii Paczóskiej, Leszek Redosz będzie miał szansę na powrót do swojego dawnego gabinetu. 

Zofia Paczóska przedstawiła także kandydatów na radnych z KW PiS, którzy w minioną niedzielę
- Po wyborach 21 października udało nam się wprowadzić 9 radnych do Rady Miejskiej Węgrowa.  To daje nam możliwość samodzielnego forsowania zmian potrzebnych w naszym mieście. To bardzo duże wsparcie i jeśli zostanę burmistrzem na pewno będziemy mogli sprawnie realizować pomysły, które zawarliśmy w swoim programie. To daje nam dużo pewności, że nasz program zostanie zrealizowany - mówiła Zofia Paczóska podczas konferencji prasowej, przedstawiając kandydatów KW PiS, którzy zdobyli mandat radnego. Jak dodała kandydatka PiS na burmistrza Węgrowa, także układ sił w powiecie gwarantuje dobrą współprace 

 

Zofia Paczóska podczas konferencji zdementowała plotki, jakoby miała zamiar zwalniać pracowników urzędu i podległych instytucji.

- Zarówno Urząd Miejski jak i podległe instytucje muszą funkcjonować. Nie można zwolnić pracowników, bo Miasto musi działać. Zwolnień, o których się plotkuje po prostu nie będzie - mówiła Zofia Paczóska, dodając, że Leszek Redosz miał bardzo dobre relacje z pracownikami urzędu i jego osoba jest gwarantem tego, że współpraca będzie kontynuowana.
- Po wyborach chcemy wziąć się do pracy. Nie ma czasu na kłótnie, roszady czy przyuczanie nowych pracowników. Trzeba wykorzystać potencjał tych ludzi, którzy są. Nie ma będziemy mieli czasu na przepychanki kadrowe, bo gonią nas terminy składania wniosków o dofinansowania. Będziemy wykorzystywać każdy dzień - dodała Zofia Paczóska.

 

 

(M.M)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(146)

zadowolonyzadowolony

28 54

BRAWO!!! Tak trzymać, jest szansa na dobre zmiany. 12:07, 25.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

ZrozpaczonyZrozpaczony

49 18

Proszę nie dzielić skóry na niedzwiedziu. 12:35, 25.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OptymistaOptymista

46 15

Jak zostanie wybrana :P na burmistrza :D 12:37, 25.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Rydzyk Rydzyk

18 36

Mohery głosowaly i tak wybrały 12:46, 25.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

mohermoher

13 3

Dlaczego obrażasz współmieszkańców? 13:17, 25.10.2018


MisiewiczMisiewicz

24 7

A. Maciarewicz też miał NIE BYĆ ministrem MON a po wyborach co było każdy widział :) 12:50, 25.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GuruGuru

54 18

Nieszczęścia chodzą parami :) 13:07, 25.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

002002

4 2

Jak to dobrze Guru, że chodzisz sam, bo byłoby 200% nieszczęścia. 19:21, 28.10.2018


KiziorKizior

40 7

A co z mandatem Radnego Powiatu? Funkcji wice Burmistrza i radnego chyba nie można łączyć ? 13:11, 25.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LainLain

65 11

To proste, Pan Redosz rezygnuje z funkcji radnego powiatu a na jego miejsce wchodzi następny z listy czyli Pan Koc. I wszyscy są zadowoleni. 13:13, 25.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

RomekRomek

42 7

I wszyscy wiemy kto ciąga za sznureczki :P 13:41, 25.10.2018


NadziejaNadzieja

45 1

Jeszcze nie wszystko stracone trzeba działać 13:21, 25.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MarzycielMarzyciel

32 8

Czyli jest nadzieja, że do UM wróci normalność? Stanowiska i nagrody będą przydzielane za pracę i wiedzę a nie jak do tej pory za.... 13:24, 25.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

samsam

19 3

jedyną nadzieją w tej wiadomości jest że poprzedni wiceburmistrz będzie dalej rządził :) pamiętajmy że on zrezygnował miesiąc przed wyborami - jakieś wnioski ? :) 13:38, 25.10.2018


XX

19 41

Atrakcyjni ludzie. Pasują do siebie. Mają głos mój i mojej rodziny. 13:38, 25.10.2018

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

CeCeCeCe

23 2

Ładny taki i grzeczny Pan Lesio a i ciasta potrafi piec :D hahah 13:46, 25.10.2018


CycuCycu

14 9

Baaa, i księdza ma w rodzie, a nawet dwóch :P 14:50, 25.10.2018


OnOn

16 7

Tak I coś ich łączy : pazerność :-) 18:04, 25.10.2018


StefanStefan

8 4

Oj pasują łączy ich jedno hasło : PYCHA I SZMAL to nasz skrót 12:10, 28.10.2018


CiekawośćCiekawość

4 3

Pytanie za wygrany stołek: sąd wziął się Pan Redosz w Węgrowie? Z jakiej wsi pochodzi? 09:12, 29.10.2018


XXXXXX

47 16

Pani Paczóska chce wkroczyć na Węgrowską scenę polityczną jak niegdyś niejaki Stan Tymiński w 1990r , co o mały włos nie został by prezydentem :D 13:44, 25.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JarekJarek

19 44

Mądre decyzje, mądre słowa Kandydatki 14:38, 25.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

FernandoFernando

9 3

Jarek to naprawdę Ty??? Aż sam się pofatygowałeś o komentarz :D 14:44, 25.10.2018


ObserwatorObserwator

46 12

Leszku, ale Ty już byłeś raz :P 14:47, 25.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wujek samo DobroWujek samo Dobro

52 16

Kandydatka poczuła zegrunt pali Jej się pod stopami i zaproponuje wszystko i wszystkim oby tylko wygrac , sama nie jest popularna wWęgrowie, byly burmistrz Wyszogrodzki odmowił jej poparcia to probuje wywindowac sie na popularnosci Leszka Redosza hahah żenada 16:33, 25.10.2018

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

MieszkaniecMieszkaniec

19 8

A właściwie kim jest ta Pani i skąd się nagle wzięła ? I tak dąrzy uparcie na ważne stanowisko . Ja mieszkając w Węgrowie od urodzenia lat -dzieści nigdy na oczy jej nie widziałem . Może Węgrowianie w końcu przejrzą na oczy . Nie dajmy się zwieźć trzem imprezom w lecie i parada koników ???? To miastu nie pomoże 16:58, 25.10.2018


wyborcawyborca

19 4

A co tu do gadania ma były burmistrz? Wyborcy sami decydują. Jemu już podziękowali. Nawet jedna osoba z jego komitetu nie weszła do Rady Miasta. O czymś to świadczy. 17:14, 25.10.2018


EdziaEdzia

16 7

Leszek popularny? Chyba na fejsie :-) 17:15, 25.10.2018


Do mieszkańca Do mieszkańca

5 6

A ty mieszkańcu skąd jesteś? Z jakiej wsi podchodzisz? 16:49, 26.10.2018


mik.dmik.d

42 13

tonący brzytwy się chwyta
ps.a kto wejdzie do R.POW. za p. Leszka 16:45, 25.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

EdekEdek

9 1

Odpowiedz była już na początku komentarzy 17:02, 25.10.2018


Społecznik Społecznik

40 14

Pan Leszek będąc konsekwentny powinien dziś zrezygnować z mandatu radnego do powiatu . 16:53, 25.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

GieniaGienia

16 8

My jako wyborcy poświęcamy swój czas i udajemy się na wybory . A kandydaci sobie robią jaja i skaczą na stanowiska jakie chcą . Żenada 17:00, 25.10.2018


TerminatorTerminator

46 15

Ot całe oblicze Pana Leszka, najpierw ustępuje z fanfarami, by ponownie wejść tylni i drzwiami ???? 17:10, 25.10.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

KtośKtoś

16 11

Leszku wstydź się!!!! 17:13, 25.10.2018


RthRth

13 14

No i czego tu się wstydzić? Tego, że jest uczciwym człowiekiem i nie godzil się z bzdurnymi decyzjami burmistrza? 17:36, 25.10.2018


JanJan

18 11

Każdy ma swój rozum , mój jest taki ze nie ufam komuś kto przez 3,5 roku bierze kasę i ani słowem nie wspomina jaki to burmistrz jest okropny a przed wyborami mówi o swoim rozczarowaniu praca. To takie mało wiarygodne dla mnie ale oczywiście każdy może mieć swoje zdanie . 18:15, 25.10.2018


RacjonalnyRacjonalny

43 11

Wierzbno Pani Zofii P. chciało , to dlaczego Węgrów ma wybrać ?
18:00, 25.10.2018

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

JaJa

9 14

Dlatego że Węgrów ją docenia. 18:07, 25.10.2018


xx

7 11

Słaby argument. Szczególnie znając zawirowania w gminie Wierzbno plus ocenę jaką mieszkańcy wystawili Pani wójt i to zaledwie 4 dni temu. 18:24, 25.10.2018


WęgrowianinWęgrowianin

13 3

Węgrowie obudź się! 18:25, 25.10.2018


ObserwatorObserwator

8 4

Właśnie nie wybrało i jak na tym wyszło? Po 4 latach wyborcy odpowiednio podziękowali pani wójt. 21:26, 25.10.2018


DlategoDlatego

10 9

Wierzbno nie chciało i jak na tym wyszło? Pani Zofio... docenić dobrego człowieka mogą tylko mądrzy i dobrzy ludzie. Mam nadzieję, że w naszym mieście takich jest większość. Ci, którzy są zawistni i zjadliwi kiedyś usuną się w cień. W końcu mądrość zwycięży. Miejmy nadzieję..... Głupota kiedyś musi przegrać. 23:25, 25.10.2018


JkJk

20 39

No i po co pluć jadem? Spójrzcie lepiej na Łochów. Tam współpraca burmistrza z p. Koc układa się wzorowo i są tego efekty. Nie lepiej tak? Przecież chodzi o dobro i przyszłość mieszkańców Wegrowa. Co dobrego przyniesie obrażanie innych? 18:03, 25.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

mik.dmik.d

9 5

jeśli pomoc ma być tylko ,,swoim " to to jest chore ,a jak nie będzie nasz to co? 09:58, 27.10.2018


Mistrz Mistrz

42 13

Żenada!!!! Komiczny Odcinek is Cykliczny w :-) 18:24, 25.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JaJa

46 16

Kandydaci robią nas jawnie w przysłowiowe bambuko, za to że obdarzamy ich zaufaniem. JA TEMU PAŃSTWU PODZIĘKUJĘ ZA UDANY FALSTART 18:33, 25.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TeraTera

43 12

Jest takie stare Polskie przysłowie : myslal Indor o niedzieli a w sobotę ... dalej każdy zna. 20:03, 25.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Myślę, więc jestemMyślę, więc jestem

41 11

A co inni odmówili? A może jest to taka nowa PiS-owska logika wybierania tylko swoich, czyli ślepota w przewidywaniu konsekwencji wyboru? Przecież jest to zabieganie o głosy tego samego elektoratu, zamiast rozszerzania go o nowych! Takie zagranie to co najwyżej powtórzenie wyniku, a nie wygranie wyborów. A co jeśli przeciwnik ogłosi, że jego zastępcą będzie Pani Snopkiewicz, albo Pani Ulińska? 20:35, 25.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PRPR

40 12

Tany tany, czary mary i w garnitur wiceburmistrza jestem już ubrany. Działa? Działa! :) 23:05, 25.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

EwaEwa

15 39

Nie ma lepszego kandydata jak p.Zofia W koncu ktos tu mysli o naszym miescie Popieramy całą rodzina 23:48, 25.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

HahaHaha

13 9

Ewo zmień lekarza :-) 00:10, 26.10.2018


EwaEwa

6 2

A ty miAsto 22:03, 27.10.2018


AjjajajAjjajaj

2 2

https://www.youtube.com/watch?v=DRXt1MI4N7M&feature=share 00:08, 26.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Myślę, więc jestemMyślę, więc jestem

6 2

Nasz jest haj, wasza jest polityka...
Nie, nie to nie koniec nasz.
Planeta obróci się jeszcze nie raz...
Każdy niech dobrze i z radością robi swoje, czyli to do czego ma talent i chęć...
No i koniec z ogłupianiem ludzi propagandą - narkotykiem władzy.
Tylko PRAWDA nas wyzwoli/ocali z morza propa-gandzi!!! 07:53, 26.10.2018


wicePRwicePR

11 14

Fiku miku fiku miku .... echhh jesteś złoty mój fejsiku! 00:17, 26.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NicoNico

35 14

Zastanawiam się czy góra PiSu dostrzega to co dzieje się na dołach. Pod szyldem PiSu wielu chce teraz wykorzystać swoje pięć minut. Piękne słowa, oświadczenia i tłumaczenia, że dla dobra miasta i takie tam. Szkoda tylko, że lud to kupuje... 08:19, 26.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Szef Wszystkich SzefSzef Wszystkich Szef

34 13

Zatem będzie wielka feta , na tron wraca katecheta :-p 08:49, 26.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

wiceszefwiceszef

12 5

Fiku miku, będę znowu na świeczniku 09:09, 26.10.2018


wolny głoswolny głos

17 24

Czytam komentarze przeciwników pani Paczóskiej i nie dostrzegam żadnego merytorycznego argumentu przeciwko niej. Jedyne co się pojawia to nienawiść i pogarda dla kandydatki i jej wyborców z powodów politycznych. I piszą te komentarze ci tzw. ludzie światli, nowocześni Europejczycy, tzw. tolerancyjni demokarci. Tak naprawdę ludzie tchórzliwi, którzy zamiast przyjść na debatę z panią Paczóską i otwarcie skonfrontować się z nią na argumenty wolą anonimowo opluwać ją i jej wyborców. Osobiście nie wiem, jakim burmistrzem będzie pani Paczóska ale jedno jest pewne chce coś dla tego Miasta i jego mieszkańców zrobić, spotyka się z mieszkańcami by o tym mówić, publikuje materiały na ten temat. Z kolei jej kontrkandydat zdaje się liczyć wyłącznie na swój niewątpliwy urok osobisty. Panią Paczóską mieszkańcy będą mogli po pięciu latach rozliczyć z obietnic a z czego będzie można rozliczyć Pana Marchelę? Czy jego ewentualne burmistrzostwo będzie podobnie apatyczne i bezbarwne, jak kampania? Niech więc wyborcy zdecydują. 09:17, 26.10.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

WnioskiWnioski

7 7

Przekaz tego artykułu nie jest akurat o niewątpliwej trosce Pani Paczóskiej o Węgrów. Podana została jedynie informacja o ewentualnym jej zastępcy i tę informację mamy prawo komentować. Z całego serca kibicuje Pani Paczóskiej ale niech nie szuka "pomocy" u hipotetycznego proponowanego wiceburmistrza, bo kto jak kto ale to właśnie on liczy wyłącznie na swój urok osobisty, a urokiem, śpiewaniem itd itp miastem nie da dobrze zarządzać. 11:00, 26.10.2018


RodoRodo

9 5

Na taką kampanię jak Pani Paczuska nie każdy może sobie pozwolić np.darmowe wydanie głosu PiSowa 11:29, 26.10.2018


mik.d mik.d

7 2

a znajdz mi takiego kandydata , który chce źle dla swojego miasta i niema uroku osobistego 09:35, 27.10.2018


Węgrowska politykaWęgrowska polityka

37 17

Mam nadzieję, że wszyscy widzą sposób prowadzenia kampanii przez PiS... 09:30, 26.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RozczarowanyRozczarowany

34 15

No to mamy drużynę pierścienia.
Same gwiazdy .
Jeszcze brakuje tylko "Pani Gadżet" sorry "Pani DOTACJA" 11:05, 26.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wprostwprost

19 15

Pogarda dla ludzi o innych przekonaniach, do ludzi słabszych i mniej zaradnych. Dlaczego mnie to nie dziwi? Jedyny program totalnej opozycji "odebrać władzę pisiorom", niech wyborcy odpowiedzą sobie sami po co im ta władza. PiS to jedyna partia polityczna, która stara się dotrzymywać obietnic. Z większości z nich wywiązała się. A co zrobiło PO pod przywództwem Donalda Tuska? Tusk obiecywał, że wieku emerytalnego nie podwyższy i natychmiast po wygranej rękami Kosiniaka to zrobił. Obiecywał, że nie podwyższy podatku VAT a zrobił to. 12:03, 26.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JaroJaro

25 11

chyba nie zauważyłeś tematu - Tusk nie będzie burmistrzem Węgrowa więc odpuść sobie te wycieczki. Napisz jak Pan wiceburmistrz przez 3,5 roku był zadowolony z pracy u boku Pana Wyszogrodzkiego a dwa miesiące przed wyborami tak go obrzydziła ta praca. O tym wszyscy tu piszą. 12:14, 26.10.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

PRPR

11 7

I o to właśnie chodzi. Pan były wiceburmistrz szuka swego miejsca przy stole suto zastawionym. Popatrzcie na jego profil fb. To jest jego nieustającą praca nad urabianiem zwolenników: ugotuję, upiekę, kibicuję sportowcom we wszystkich dyscyplinach itd. Wszystko zrobie by się wszystkim przypodobać. PiS na takich karierowiczach traci a nie zyskuje! 12:30, 26.10.2018


wprostwprost

7 9

Re: do Jaro: Temat zauważyłem i doskonale zdaję sobie sprawę dlaczego tak bardzo niektórzy atakują L. Redosza. Nie chodzi o niego samego tylko o to, żeby zaszkodzić Paczóskiej. Jeśli potrafisz czytać ze zrozumieniem to powinieneś wiedzieć, że to nie Redosz zgłosił swoją kandydaturę na stanowisko wiceburmistrza tylko został poproszony o to przez Paczóską. Obawiasz się, że ta decyzja Paczóskiej może jej przynieść wygraną i stąd te ataki. L. Redosz nie zrezygnował sam lecz został zwolniony w okolicznościach, o których wie większość zainteresowanych. Darujcie więc sobie te ataki, bo jesteście za ciency żeby mu zaszkodzić. 13:41, 26.10.2018


PRPR

6 7

Wprost, mamy prawo mieć swoje zdanie i mamy prawo wyciągać wnioski z obserwacji. My jesteśmy ciency, Ty może jesteś gruby co nie znaczy że cienki ma milczeć. Pani Zofia swoim pomysłem na swego wice w tym momencie osłabiła swoją pozycję burmistrza. Doraźnie to może zadziałać, natomiast w perspektywie czasu zginie w świetle gwiazdy ktorej zaproponowała stanowisko. Nie zdziwilbym się, gdyby Pan Marchela zaproponowałby więcej wymiernie, poszłoby oświadczenie że "dla dobra miasta i mieszkańców postanowiłem..." 13:59, 26.10.2018


Scerbata JaninaScerbata Janina

22 14

Panie Lesku ja Pana widzę Bake Off.
12:18, 26.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KsKs

5 4

https://memnews.pl/img/53199/-jak-by-nam-sie-udalo-ale-bysmy-byli-bogaci-no-i-nic-nie-musielibysmy-robic-i-tak-nic-nie-robimy/?fbclid=IwAR1O5ewpKTclnno5HTEJ9e4oKyhjD0aj1o3vAGAu05KbT60w0S60wmmoOFg 12:56, 26.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WWEWWE

16 8

Gdzie znajdę program wyborczy p. Marcheli? Nigdzie go nie ma. 14:02, 26.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Wujek samo DobroWujek samo Dobro

3 7

Zaloguj sie na fb i otworz oficjalne konto Pana Pawła Marcheli , tam znajdziesz 08:37, 27.10.2018


WWEWWE

1 1

Ok, dzięki. 10:14, 27.10.2018


LkuLku

19 6

Nigdzie nie znajdziesz, bo p. Marchela nie ma żadnego programu. Przecież to nie chodzi o to, by zrobić coś dobrego dla mieszkańców, ale by dopiec PiS. 14:09, 26.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Super ktośSuper ktoś

0 4

Wypowiedz Twoja jest oszczercza , nadaje sie do sądu w trybie wyborczym , szybko bys prostował na łamach głosu węgrowa 08:40, 27.10.2018


LkuLku

2 4

Nie było moim zamiarem oczernianie i oskarżanie kogokolwiek. Jednak milczenie p. Marcheli i zmasowany atak na p. Paczoska daje do myślenia. Wierz mi, ludzie nie znają programu p. Marcheli. Nie każdy ma profil na fb. Może dobrze by było gdyby kandydat na burmistrza zorganizował spotkanie z mieszkańcami. Myślę, że frekwencja byłaby wyższa niż na debacie. 15:23, 27.10.2018


Urok osobisty kandydUrok osobisty kandyd

14 12

Moze należy zapytać o program wyborczy tych, którzy tak zajadle atakują p. Paczoska. Oni chyba go znają, skoro obrażają pracowitego i mądrego człowieka. Głupota ludzka nie zna granic. 16:00, 26.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

P. Paczoska na burmiP. Paczoska na burmi

17 22

Jedynie p. Paczoska gwarantuje rozwój miasta. Ma konkretny program, wiedzę i umiejętności. Od ponad 20 lat mieszka w WĘGROWIE i w dalszym ciągu jest obca? A skąd pochodzi wielu komentującychi ich rodziców? Odpowiadam: z okolicznych wsi. Widzę, że wielu mieszkańcom nie zależy na tym, aby wreszcie zaczęło się w naszym mieście coś dobrego dziać. Wolą, żeby było tak, jak było. Można i tak.... Nie jestem za PiS, ale zawsze będę popierałudzi mądrych i pracowity. 16:14, 26.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

FernandoFernando

25 15

Ja swój głos oddam na Pana Marchelę.
Mimo moich obiekcji do wszystkich kandydatów , myśle że on jest odpowiedniejszą osobą na to stanowisko. Żyjemy w demokratycznym kraju i rządzić miastem powinna jakaś koalicja a nie tylko ludzie z jednej partii. Jeżeli Pan Marchela dobrał by sobie godnego wiceburmistrza który miałby konkretne pomysły to w chwili obecnej była by najlepsza wizja przyszłości dla Miasta Wegrowa. Pan Redosz już miał okazje się wykazać i przy wynagrodzeniu większym niż burmistrz za wiele nie pokazał . Jego zmienność poglądów i odejścia i powroty tez o nim dobrze nie świadczą . Skoro nie czuje się dobrze w sejmiku to po co tak kandyduje ? A może się przestraszył ze będzie musiał się rozliczyć z faktycznych wyników pracy . 17:13, 26.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

xx

7 5

Twoje prawo. Ciekawe tylko co czeka Węgrów w sytuacji wygranej kandydata PO. Pamiętajmy, że PIS ma rzĄd i powiat. W sejmiku brakuje im 1/2 głosów do przejęcia większości i możliwe, że to też zdobędą. Mają Spółki Skarbi Państwa i niewykluczone, że skuszą brakujących radnych. Wtedy Węgrów będzie całkowicie izolowany i bez szans na rozwój. Sorry, ale tak działa polityka i nikt nie będzie wspierał miasta rządzonego przez ekipę wrogą rządowi,powiatowi i województwu. Cudów nie ma. 17:43, 26.10.2018


XyXy

5 4

Jaka koalicja, jak większość ma PiS? O czym Ty mówisz? Poza tym mądrzy włodarze powinni być też dobrymi dyplomatami. Trzeba umieć rozmawiać i negocjować. Mądry burmistrz wykorzystałby fakt, że mamy wicemarszałka Senatu. *%#)!& zachlystuje się władzą, obrasta w piórka i ma pretensje do wszystkich, tylko nie do siebie. To już przeżyliśmy. Nie popełniamy tych samych błędów. 18:22, 26.10.2018


YY

16 13

Mało tego. PiS ma większość w Radzie Miasta. W przypadku wygranej kandydata PO, Węgrów czeka zastój, brak funduszy, bo nikt w UM nie umie pisać projektów. Mam wrażenie, że nagonke na p. Paczoska prowadzą ci, którzy niewiele potrafią i w ten sposób się dowartosciowuja. 18:12, 26.10.2018

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

XX

8 9

Dokładnie. Węgrów nie funkcjonuje w próżni i nie jest centrum wszechświata. Ktoś powie, że PIS i tak powinien wspierać miasto. To naiwne myślenie. Polityka jest bezwzględna i nie ma w niej sentymentów. Swoi wspierają tylko swoich i nikt dla Węgrowa wyjątku nie zrobi. Wygrana kandydata PO to izolacja i w konsekwencji zastój. W Łochowie rządzą ich ludzie i wiele się zmieniło na plus. W dużej mierze dzięki rządowemu wsparciu. 18:23, 26.10.2018


Wujek samo DobroWujek samo Dobro

6 6

Przeglądając listę członków PO nigdzie nie znalazłem nazwiska ani Pani Paczóskiej ani Pana Marcheli , skąd wniosek ze ktoryś z kandydatów jest z PO ? O ile mi wiadomo Pani Zofia jest partyjna a Pan Paweł bezpartyjny . Szanowny Y prosze nie wprowadzac wyborców w błąd 08:51, 27.10.2018


mik.dmik.d

9 4

jeśli tak ma wyglądać polityka rządzących to to jest chore ,,oni" są z innego kraju , że jak nie będzie nasz to nic im się nie należy , gdzie ich uczciwość ,przypomnijcie sobie słowa przyśięgi na posła ,senatora burmistrza ,o prezydeńcie nie wspominając ,--,,wszystkich Polaków",---,,wszystkim mieszkańcom miasta" 10:35, 27.10.2018


Excellent Excellent

9 0

"Większość nie zawsze ma rację: nawet miliard much nie przekona mnie, że gówno to rarytas" prosto i na temat 12:21, 28.10.2018


ObserwatorObserwator

20 15

Cała ta dyskusja odchodzi od tematu, który dotyczy obsady wiceburmistrza. Mało kto tutaj jest za PO! Sprawa jest jasna. Jestem za Panią Paczóską ale po jej zagraniu widzę w niej w tym momencie słabość, bo woła na pomoc tego, który nabił wokół siebie tyle piany, że ona jest stokroć większa niż jego ewentualne osiągnięcia. Jeśli kandydatowi na wice tak bardzo zależy na dobru miasta, niech w oświadczeniu odda mandat radnego powiatowego i gra na Panią Paczóską. Wtedy będzie bardziej wiarygodny. Nie można być trochę dla powiatu i trochę dla miasta. 19:40, 26.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LopezLopez

42 16

Szczerze, już mam przesyt tej Pani Paczóskiej i Pana Redosza też. A pewność i jakaś taka natarczywość która kieruje się ta Pani , aż odrzuca . 19:56, 26.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

UlaUla

12 10

Pana Marcheli nie widać, bo nie ma on nic do powiedzenia. Nie ma nawet żadnego programu. Programem jego i jego elektoratu jest nienawiśc do PiSu. Tyle w tym temacie. Tragiczne to.... 20:21, 26.10.2018


PicPic

38 13

Właśnie rozpoczął się szantaż mieszkańców Wegrowa - czytajcie uważnie : jeśli nie Pani Paczoska to Miasto nie dostanie pieniędzy bo PIS nie da ! Bravo - przynajmniej jasna deklaracja w sumie żadne zaskoczenie. 21:17, 26.10.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

WeWe

11 9

Nie pisz bzdur. To nie jest żaden szantaż ale rzeczywistość. Nie mieszaj ludziom w głowach. 07:30, 27.10.2018


Myślę więc jestemMyślę więc jestem

11 3

Kto czym wojuje, od tego ginie! 10:10, 27.10.2018


XX

6 4

Co w tym dziwnego? Rozumiem, że autor tego komentarz ma więcej niż 5 lat i powinien rozumieć mechanizmy rządzącego polityką. 11:21, 27.10.2018


Zawiedziona Zawiedziona

39 14

Leszku wyborcy wybrali Ciebie żebyś reprezentował ich interesy w powiecie a ty zostawisz ich dla układu. 07:46, 27.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JadziaJadzia

9 7

Prawdziwa twarz Leszka i te jego piękne oczy :-) 10:27, 28.10.2018


DutDut

30 4

Prawda jest taka, że w grajdołkach typu miasteczka czy gminy nie rządzi PiS czy KiS, PO czy BO. Rządzą układy i ukladziki. Idea tylko ma nam oczy zamydlić. Nikt też nie zaprzeczy że wśród niby polityków i działaczy są ludzie z przerośnięta ambicją i niesamowitym ego. 08:08, 27.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Prawda nas wyzwoliPrawda nas wyzwoli

3 2

Instrukcja jak fałszować głosy
https://www.youtube.com/watch?v=PCTMJe-SVmA 10:08, 27.10.2018


xx

32 2

"Wujku samo dobro". Darujmy". sobie te bajki o "bezpartyjności. Jesteśmy dorosłymi ludźmi i wszyscy doskonale wiemy co i jak. 11:25, 27.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JakiJaki

8 7

Jakie to trudne zrozumieć ze można nie należeć do żadnej bandy :) 22:39, 27.10.2018


realizmrealizm

18 1

"Zadowolony", "Zrozpaczony", itd.... Wszyscy odważni, bo anonimowi. Odważnie włączmy się w merytoryczną dyskusję na facebook. Może Głos Węgrowa i Okolic zaproponuje publiczną debatę-pytania losowane przez dziecko od uczestników! 22:23, 27.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jaki Jaki

28 10

Czy Pani Paczoska ma za idę wyrzucić legitymacię PIS jak pan Jaki nie jaki ? 22:30, 27.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Słowo na niedzielęSłowo na niedzielę

33 0

Jak zwykle w takich "wyborach"
wszyscy wygrali, tylko wyborcy przegrali.
Pozostała im tylko modlitwa:
https://www.youtube.com/watch?v=MufUrcQ8--o

Dopóki nam ziemia kręci się,
Dopóki jest tak czy siak
Panie ofiaruj każdemu z nas
Czego mu w życiu brak...

Tym którzy pragną władzy
Niech władza ta pójdzie w smak.
Hojnych puść miedzy żebraków
Niech się poczują lżej
Daj Kainowi skruchę
I mnie w opiece swej miej.

09:44, 28.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Lord Lord

48 13

Ta Pani jest strasznie zdeterminowana. Na siłę próbuje wepchnąć na stanowisku burmistrza. Mimo, że mało kto wie kim jest. Nagle chce nam wmówić, że jest w Węgrowie znana i potrzebna :-). Jak już jakimś cudem została wybrana do rady miasta niech tam się wykaże i pokaże kim naprawdę jest i co może zrobić dla miasta. A Pan Redosz, brak słów. Człowiek chorągiewka. I te jego dwa oblicza.Chce kupić nas na tzw. Ładne oczy:-). Jednak sam cyrk medialny to nie wszystko. Miał szansę już się wykazać. I tak nagle zwolennika swojego przełożonego stał się ofiarą:-). Dlaczego tak nagle przestraszył się pracy w Sejmu? Odpowiedź jest prosta nie nadaje się tam :-). Więc po kandydował? Odpowiedzcie sobie sami:-) Pięcio letnia kadencja za Nasze Pieniądze i to duże pieniądze to bardzo łakomy kąsek:-). 10:26, 28.10.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

DyroDyro

8 6

Komentarz powyższy to strzał w samą 10! Zauważmy że za Panem Leszkiem i to szczególnie widać na FB idą przede wszystkim kobiety. Czaruś cała gębą ;) 16:26, 28.10.2018


do Dyrodo Dyro

6 5

Zazdrościsz P.Redoszowi? A może uważasz, że kobiety nie mają prawa głosu? 19:38, 28.10.2018


do do dyrodo do dyro

4 5

Gdybym z nim stawał do walki w konkursie na Mistera Węgrowa to owszem, zazdroscilbym :) , w przeciwnym razie dziwnie to poparcie wygląda i nie odbieram kobietom prawa do wyborów 20:47, 28.10.2018


Stare ale prawdziweStare ale prawdziwe

38 1

"Strzeżcie się fałszywych proroków, którzy przychodzą do was w owczej skórze, ale wewnątrz są drapieżnymi wilkami" 10:37, 28.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KJ. MKJ. M

24 1

Poziom tej dyskusji przytłacza. Mam nadzieję, że każdy ma swój rozum i przy wyborach będzie się nim kierował. Tyle nieuzasadnionej nienawisci do innych ... Brak racjonalnych argumentów... to nie są metody, aby przekonać przyzwoitych ludzi.
13:01, 28.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkaniec Mieszkaniec

26 13

Poprzedni burmistrz jest za Pawłem Marchelą. Także niby nic nie jest pewne ale tak czuję że już jest pozamiatane. 16:44, 28.10.2018

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

HjHj

18 3

Uważasz, że uczciwym i rozsądnym ludziom można coś nakazać? Chyba te czasy dawno się skończyły. Jakoś ludzie nie posłuchali poprzedniego burmistrza i nie głosowali na rekomendowanych przez niego kandydatów na radnych. Nikt z jego komitetu nie wszedł do Rady Miasta. 19:10, 28.10.2018


Poprzedni burmistrzPoprzedni burmistrz

16 2

Może dysponować jedynie swoim głosem.... 20:10, 28.10.2018


uczciwieuczciwie

7 9

bez manipulacji proszę - jest za Marchelą w sensie że będzie na niego głosował a nie nakazuje swoim wyborcom oddać głos na kogoś. Także bez takich głupot proszę :) 08:00, 29.10.2018


MieszkaniecMieszkaniec

6 8

Czytanie ze zrozumieniem się kłania ;) 08:17, 29.10.2018


WWEWWE

9 0

By dalej było jak było... jak w tej piosence R.Rynkowskiego:

Nic nie robić, nie mieć zmartwień
Chłodne piwko w cieniu pić.
Leżeć w trawie, liczyć chmury
Gołym i wesołym być.

Nic nie robić, mieć nałogi.
Bumelować gdzie się da.
Leniuchować, świat całować
Dobry Panie pozwól nam. 08:29, 30.10.2018


NadziejaNadzieja

29 1

Mam nadzieję, że każdy z mieszkańców miasta ma swój rozum i niepotrzebne mu są wskazówki innych. Podoba mi się postawa p. Snopkiewicz i p. Kulika. Zachowują się z klasą pozostawiając decyzję wyborcom. 18:53, 28.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

MieszkankaMieszkanka

16 1

Zgadzam się. I tak powinno być. Należy szanować ludzi i ich suwerenne decyzje. 19:14, 28.10.2018


JajajakberetyJajajakberety

10 10

A może p. Snopkiewicz i p. Kulik milczą z innego powodu?! A może ktoś zatkał im usta... Ciekawe kto i dlaczego? Czy ktoś wie? Mam nadzieję, że dużo osób wie o co chodzi. Mała podpowiedź : większość w powiecie ma PiS. A teraz zagadka :gdzie pracują P. Snopkiewicz i p. Kulik? 20:09, 28.10.2018


CiekawaCiekawa

12 15

Może mi ktoś powiedzieć, co p. Marchela zrobił dla Wegrowa? Panią Paczoska ciągle widać i słychać. Jest pracowita, aktywna, ma mnóstwo pomysłów, które realizuje. Tej kobiecie Chce Się Chcieć. Proszę, podajcie choć jeden przykład działalności p. Marcheli. 01:31, 29.10.2018

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

parasolparasol

10 11

czas na zmiany - jak to mówią politycy PIS-u ! ....w 2014 mieszkańcy Węgrowa wybrali Burmistrza z Praw i Sprawiedliwości który dobrał sobie wiceburmistrza również z PIS i teraz czas na zmiany !! 07:16, 29.10.2018


Do parasolDo parasol

13 7

Ręce opadają, kiedy widzi się taka argumentację. Najważniejsze zadanie to dokopać pisowi, a przy okazji zniszczyć dobrego człowieka....Mściwosc jest złym doradcą. 08:05, 29.10.2018


RomanoRomano

8 10

Właśnie widać , wszędzie ją tylko widać ostatnio. Parcie na szkło :-)
Co Pan Marchela zrobił? Na pewno więcej dla miasta. Pan Paweł od lat współpracuje z urzędnikami miasta Węgrów.
10:40, 29.10.2018


WWEWWE

9 0

Kto jest ciekawy, niech wsadzi nos do kawy... i z fusów sobie wywróży, że w ostatnich latach żaden burmistrz niczego konkretnego nie dokonał oprócz osobistego wrażenia ułudy pracy społeczno-użytecznej utrwalonej w tonach papierów.
Oczywiście z wyjątkiem Pana Grendy, który co nie co "ruszył z posad bryłę" Węgrowa i przeorał ten mocno zastygły w bagnie pozorów i śmiecia wszelkiego światek... Za co kiedyś potomni z jego nazwiskiem i imieniem będą kojarzyć to odważne dzieło, bo współcześni jak starzy ślepcy... jeszcze tego nie widzą.
Nie łudźmy się, że Węgrów będzie miał wielu takich geniuszy i każdy z nich będzie potrafił dotrzymać kroku galopującemu postępowi...
W więc jak zawsze wygrają pozory, gnuśność i pozoranctwo... niczym w tej piosence:
Nic nie robić, nie mieć zmartwień
Chłodne piwko w cieniu pić.
Leżeć w trawie, liczyć chmury
Gołym i wesołym być.

Nic nie robić, mieć nałogi.
Bumelować gdzie się da.
Leniuchować, świat całować
Dobry Panie pozwól nam. 08:22, 30.10.2018


parasolparasol

15 10

ale ja nie twierdzę że to zły człowiek - mówię on już był i nic nie zrobił 08:17, 29.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Do parasolDo parasol

13 2

Mówiąc o niszczeniu dobrego człowieka miałam na myśli p. Paczoska. 08:50, 29.10.2018


PRPR

22 11

Mam pytanie na śniadanie: Skąd wziął się Pan Redosz w Węgrowie? Z jakiej wsi pochodzi? 09:14, 29.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

PRPR

19 0

Od pradawnych czasów ludzie zadawali sobie bardzo ważne pytania:
Skąd pochodzisz? Gdzie jesteś? Dokąd podążasz? 10:34, 29.10.2018


NicoNico

22 10

Ta wieś Pazerność się nazywa ;-) 12:31, 29.10.2018


GłosGłos

38 12

4 Listopada wybierzmy rozsądnie dobrego Burmistrza z Węgrowa i dla Węgrowa.
Nie potrzebujemy Marionetki i Komedianta , których na siłę nam wciskają. 12:05, 29.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkaniec WweMieszkaniec Wwe

35 12

To co się widzi ostatnimi dniami jest żałosne . Sposób promowania i chęć zdobycia popularności . Natarczywe zaczepianie ludzi na mieście i tych wychodzących z kościoła aby im wcisnąć sadzonkę świerka warta 1gr :-). Tak nie wiele kosztuje głos wyborców :-).
Właściwy człowiek nie musi się promować , on pracuje na swoje zaufanie . 12:56, 29.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

WWWW

11 9

Bo to jest akcja "krzak+" 16:37, 29.10.2018


RickyRicky

5 10

Jeszcze powinna być preztacja medialna
https://youtu.be/0QTuJO4lhyk
:-) 17:41, 29.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rere

15 14

Nie mam zaufania do ludzi, którzy udają kogoś innego niż są. Pani Paczóska otwarcie przyznaje się do PiS. Pan Marchela choć za nim stoi PO ukrywa się pod kłamliwym, wymyślonym na potrzeby kampanii szyldem. Do tego jego sztab ukrywa też jego samego. Być może dlatego aby nie musiał odpowiadać na trudne pytania, albo żeby nie musiał deklarować co zamierza zrobić dla Węgrowa i jego mieszkańców. Jak wygra będzie mógł z czystym sumieniem powiedzieć, może niewiele zrobiłem ale też niewiele obiecywałem. A może ma niewiele do powiedzenia? 18:28, 29.10.2018

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

BOLEJĄCABOLEJĄCA

12 4

Słowa to tylko słowa, mocium panie. Przyznanie się do przynaeżności do takiej partii jak PiS to rzeczywiście odwaga. Ja osobiście zapadla bym się pod ziemię gdybym jakimś cudem do tej pisiej szarańczy należała. Ale uchował Bóg, że nie należę.
A ci do p. Paczóskiej, kimże ona jest? Skąd nagle sie pojawiła, wykwitła jak lelija? Czemu nikt jej wcześniej nie znał? Jaką to "społecznicą" była?
Pan Marchela pracuje w samorządach już 3 kadencje, ma duże doświadczenie i wiele zrobił. Wie ten kto miał do czynienia z samorządem. Jest też świetnym nauczycielem, węgrowianinem, dobrym mężem i ojcem, porządnym człowiekiem. I znanym.
Z kim więc ma się tu porównywać nikomu nie znana i bez żadnych dokonań jakaś pani Paczóska? Głosowanie na nią bedzie błędem. Tu żart - tak jak już w pisowni jej nazwiska tkwi nieszczęsny błąd ortograficzny. :))))
Węgrowianie obudzcie się.
22:13, 29.10.2018


jacekjacek

8 1

nie mam zaufania do ludzi "bez twarzy" a wielu takich teraz na facebooku, zostały im znaczki partyjne i wykonywanie poleceń więc wstydzą się pewnie swojej twarzy. 07:27, 30.10.2018


Wujek samo DobroWujek samo Dobro

7 5

Przejrzalem spis czlonkow PO obecnych i tych z przeszlosci niestety nigdzie nie znalazle Pana Pawła Marcheli , ponadto przypominam ze kandydatka popierana przez PO byla Pani Snopkiewicz . Ktos probuje siać fake newsy. 09:56, 30.10.2018


Do BolejacaDo Bolejaca

4 0

Widać, że nie masz pojęcia o ortografii, więc się nie wypowiadaj. Poczytaj sobie zasady pisowni nazwisk i nie udawaj mądrej. 00:03, 31.10.2018


HahahHahah

21 9

Czytam te wypociny i smiac mi sie chce, kazdy dobrze wie ze budzet miasta nie jest z gumy a do tego zostal zadluzony przez poprzednikow . Ciekawe skad pieniadze na wszystkie obietnice programowe , to raczej pobożne życzenia niz realne obietnice. Pani Zofio prosimy o konkretne wyliczenia i fakty 09:27, 30.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

realistycznierealistycznie

12 8

Po pierwsze, proszę nie sugerować,że Pan Paweł Marchela jest kandydatem PO,bo zdaje się, nie należy do żadnej partii,a po drugie to akurat unijne pieniądze na projekty są w Sejmiku, w którym rządzić będzie PO/Nowoczesna/PSL, więc argument nietrafiony. A poza tym proszę nie wmawiać ludziom,że burmistrz musi umieć pisać ptojekty, bo to oczywista nieprawda.Burmistrz musi stwarzać atmosferę współpracy,żeby pracownikom chciało się chcieć,a nie strachu i dyspozycyjności.Z tego co wiadomo, w UM nadal pracują pracownicy, którzy za czasów burmistrza Grendy świetnie radzili sobie z pozyskiwaniem unijnych środków, więc pozostaje zapewnić im spokój, a nie karuzelę zwolnień i spiralę strachu o pracę, a poradzą sobie w dwójnasób. 16:10, 31.10.2018

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

JkuJku

9 2

Powiedz mi, gdzie w takim razie byli ci wspaniali urzędnicy przez ostatnie cztery lata? Ukrywali swoje umiejętności? Z jakich powodów? Świetnie radzili sobie z pozyskiwaniem unijnych środków za czasów p. GRENDY. Za czasów p. Wyszogrodzkiego byli na urlopach? Zwolnienie, z tego co nam wiadomo, też nikomu nie groziło? Nikt w UM niczego i nikogo się chyba nie bał. A więc odpowiedź na moje pytania jest prosta i logiczna. 17:40, 31.10.2018


WW

9 2

Zgadzam się. Gwarantem rozwoju miasta jest przede wszystkim burmistrz, ktory ma ku temu wiedzę i umiejętności. No i jeszcze chce mu się chcieć. 17:52, 31.10.2018


realnyrealny

11 0

Panie realistyczny, za Pana Grendy wśród urzędników panował święty spokój? Brednie. Była dyscyplina i dyspozycyjność. Teraz był święty spokój to i motywacji do pracy może za dużo nie było... 18:48, 31.10.2018


mnomno

7 1

Czyli jakie wnioski? Nie jest to najlepsza ocena ani szefostwa ani urzędników. Kto na tym stracił? 19:10, 31.10.2018


realnyrealny

9 5

nie znam osobiście ani Pana Marcheli, ani Pani Paczóskiej, ale po tej kampanii to raczej kandydatka PiS bardziej stwarza wrażenie osoby, która potrafi wzbudzić respekt wśród pracowników i pokierować jakąś instytucją. choć może się mylę. 19:15, 31.10.2018


NostradamusNostradamus

9 4

W urzędzie cichosza ,na salonach cichosza nie będzie wiceburmistrza L ... R-sza 22:29, 02.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%